Auteur Topic: Ambtenaren bij belastingen verliezen elk jaar veertien werkdagen  (gelezen 49 keer)

Swake

• Forum Admin
  • Komt hier zeer veel
  • **
  • Geslacht: Man
Printers die het niet doen, een computersysteem dat urenlang plat ligt, toepassingen die twee dagen lang onbereikbaar zijn... Volgens de vakbonden is dat de dagelijkse praktijk bij de FOD Financiën. In een enquête hebben ze de ambtenaren gevraagd hoeveel tijd ze daardoor elk jaar verliezen. Het resultaat: liefst 14 werkdagen per jaar.

Lees verder

Swake

• Forum Admin
  • Komt hier zeer veel
  • **
  • Geslacht: Man
Re: Ambtenaren bij belastingen verliezen elk jaar veertien werkdagen
« Reactie #1 Gepost op: 04 juli 2018, 15:29:00 »
 :) Wat ik hierover denk ?

Triestig, maar echt heel triestig , dat die ambtenaren hun loon daar ook elke maand ligt !
Ik kan verhalen schrijven over ambtenaren en computerproblemen , een dik boek vol .
Laatst zag ik een trucker en ik kon mijn oren niet geloven wat die mensen tegenwoordig moeten kunnen en zelf doen van administratief werk , terwijl hun beroep trucker is . Men kan nu tegen die mensen rijdende boekhouders zeggen . Die truckers moeten meer van administratie kennen en uitvoeren dan die ambtenaren bij de overheid ! En die kunnen het dan wel ? Daar stel ik me dan toch vragen bij hoor.
Ooit kreeg ik eens te horen bij de overheid, eigenlijk niet te horen, ze hebben daar zowat met mijn gezicht gelachen waar ik met een computer zou leren werken hebben .
Ik kan niet alleen met een computer werken . ik kan met verschillende besturingssystemen werken, dus niet alleen windows .Ik kan zelf computerproblemen oplossen, netwerken installeren en onderhouden . Apparaten werkend krijgen en nog veel meer en met mij konden ze bij de overheid niets aanvangen heb ik te horen gekregen !
Die helpdesken bij de overheid daar kan ik nog straffer verhalen over vertellen !