Auteur Topic: problemen met Word  (gelezen 180 keer)

hinkiepinkie

• actief
  • Liefhebber
  • *
  • Geslacht: Vrouw
problemen met Word
« Gepost op: 10 februari 2018, 19:29:47 »
een paar dagen geleden is mijn laptop uitgevallen omdat het kabeltje los zat. De batterij werkt al geruime tijd niet meer. Het systeem werd dus verkeerd afgesloten. Er stond een Word-document open. Als ik dan terug opstart, krijg ik links de optie om de laatst opgeslagen versie te herstellen. Die optie kan ik niet meer afsluiten en er blijft dan een zandloper draaien. Ik heb ondertussen dat document verwijderd, maar dat heeft niet geholpen. Ook mijn systeem terug opstarten helpt niet. Ik heb hier vroeger eens hetzelfde probleem gepost. Ik denk dat ik het toen zelf heb kunnen oplossen door op Microsoft Office Klik en Klaar 2010 in Configuratiescherm/herstellen te klikken. Nu vind ik daar enkel de optie "verwijderen" als ik het programma selecteer en niet herstellen, alhoewel dat het bovenaan wel vermeld staat. Ik durf niet op "verwijderen" klikken omdat ik niet weet of ik het nadien dan terug in orde krijg.... Ik kan dus Word niet meer sluiten en moet telkens afsluiten via Taakbeheer. Graag eenvoudige uitleg...
Windows7 Home Premium service pack1- 4 GB RAM - 64 bits - Firefox -Norton Security - Packard Bell Easynote TE

Swake

• Forum Admin
  • Komt hier zeer veel
  • **
  • Geslacht: Man
Re: problemen met Word
« Reactie #1 Gepost op: 10 februari 2018, 20:40:01 »
Heb je de herstelde bestanden (documenten)  ook opgeslagen of niet ?

hinkiepinkie

• actief
  • Liefhebber
  • *
« Reactie #2 Gepost op: 10 februari 2018, 22:35:54 »
De eerste keer wel, maar nu opent die linkerkolom automatisch en kan ik niet meer klikken op sluiten. Elk bestand dat ik open in Word komt daar bij te staan.
Windows7 Home Premium service pack1- 4 GB RAM - 64 bits - Firefox -Norton Security - Packard Bell Easynote TE

hinkiepinkie

• actief
  • Liefhebber
  • *
« Reactie #3 Gepost op: 10 februari 2018, 23:13:26 »
zelfs het verwijderde bestand blijft er bij staan....

hinkiepinkie

• actief
  • Liefhebber
  • *
« Reactie #4 Gepost op: 11 februari 2018, 13:50:39 »
De situatie vandaag want het is wat gewijzigd.... Het verwijderde bestand staat niet meer in die linkerkolom. Het enige dat ik kan doen, is Word openen en dan komt het geopende bestand ook in die linkerkolom die ik nog altijd niet kan sluiten. Ik sluit nu Word af via kruisje rechts bovenaan en dan krijg ik foutmeldingen (zie foto)... Als ik mijn laptop afsluit, is er een bestand dat het afsluiten verhindert : offspon.exe. Na wat surfen heb ik gevonden dat dit bestand iets te maken zou hebben met adverteren in Microsoft Office 2010, versie die ik dus gebruik. Ik kan dus verder niet werken in Word momenteel.

hinkiepinkie

• actief
  • Liefhebber
  • *
« Reactie #5 Gepost op: 13 februari 2018, 19:24:30 »
De afgelopen dagen vanalles uitgeprobeerd. Niets hielp. Vandaag was het probleem ineens vanzelf opgelost. Misschien dat er automatisch een update is gebeurd ?

hinkiepinkie

• actief
  • Liefhebber
  • *
« Reactie #6 Gepost op: 26 februari 2018, 15:07:54 »
Het loopt nog steeds goed met Word en Excel. Topic mag dus afgesloten worden wat mij betreft...
Bedankt voor de tussenkomst !

Swake

• Forum Admin
  • Komt hier zeer veel
  • **
  • Geslacht: Man
« Reactie #7 Gepost op: 26 februari 2018, 15:46:36 »
OK , bedankt voor het melden . ;)