Auteur Topic: De job van mijn dromen  (gelezen 244 keer)

Swake

• Forum Admin
  • Komt hier zeer veel
  • **
  • Geslacht: Man
De job van mijn dromen
« Gepost op: 19 november 2017, 15:48:40 »
De job van mijn hedendaagse dromen , maar nogal wat veraf voor mij .
« Laatst bewerkt op: 03 december 2017, 14:35:14 door Swake »

Kate

• Nieuweling
  • *
  • Geslacht: Vrouw
Re: De job van mijn dromen
« Reactie #1 Gepost op: 28 november 2017, 20:58:46 »
Ja Swake, als ik het zo lees, kan ik me voorstellen dat dit de job van je dromen is! Je zou dan datgene doen waar je al veel van weet, en wat je niet weet, daar kom je in die job zo achter.

En dat het nu misschien ver af is, dat kan wel zo zijn, maar je hoeft ook niet beslist bij Certified Secure te werken! Er zijn vast en zeker vergelijkbare banen en wie zal zeggen waar je nog terecht komt!

Blijf maar dromen en probeer je kennis te vergroten in die richting. Je enthousiasme is al groot, dus wie weet.............
Laat iedereen in zijn waarde, dan word je zelf bijzonder gewaardeerd!

Swake

• Forum Admin
  • Komt hier zeer veel
  • **
« Reactie #2 Gepost op: 28 november 2017, 21:28:12 »
Had ik in Nederland gewoond had ik de job al. Hier in België ligt dat helemaal anders !
Wij hebben hier in België ook een minister van tewerkstelling die nog echt in sprookjes geloofd . Die denkt dat bedrijven die van België naar andere landen verhuisd zijn gaan terugkomen naar ons Belgenlandje .

Evy

• Nieuweling
  • *
« Reactie #3 Gepost op: 03 december 2017, 14:30:12 »
Mijn gedacht gaat Certified Secure hier nogal los over? Is het dan niet beter Microsoft Certified te zijn?

Swake

• Forum Admin
  • Komt hier zeer veel
  • **
« Reactie #4 Gepost op: 03 december 2017, 14:54:47 »
Citaat
Mijn gedacht gaat Certified Secure hier nogal los over? Is het dan niet beter Microsoft Certified te zijn?

Kun je dan ook eens uitleggen waarom .

Evy

• Nieuweling
  • *
« Reactie #5 Gepost op: 05 december 2017, 19:11:51 »
Wel ja, had het over Certified Secure met een kameraad (die werkt als IT'er bij de NMBS). Hij vertelde mij dat Microsoft Certified vele uren van studie vraagt.

Swake

• Forum Admin
  • Komt hier zeer veel
  • **
« Reactie #6 Gepost op: 05 december 2017, 22:09:54 »
IT is een algemene term die word gebruikt in de computer en informaticawereld . Iemand die computers hersteld is een IT'er .Iemand die computers progammeert is een IT'er. Iemand die software compileert (schrijft) is ook een IT'er .......... Je kameraad is ook IT'er bij de NMBS en heeft uren opleiding en lessen gevolgd om met Microsoft producten te werken . Microsoft is een softwarebedrijf dat ooit werd opgericht door Bill Gates . Bill Gates was een universitair die zijn universitaire studies niet afgemaakt heeft maar wel medestichter is (was) van het gigantisch softwarebedrijf Microsoft . Lees hier even de levensloop van Bill Gates hoe het allemaal begonnen is met zijn Basic-interpreter waarover hij blufte . Eigenlijk is ook zo ook allemaal begonnen bij mij , wat je hier kan lezen . Dat je kameraad heel wat uren gespendeert heeft in Microsoft Certified ga ik zeker niet het tegendeel beweren en ga ik het ook niet makkelijk noemen . Computers en laptops worden verkocht met een windows besturingssysteem en word dan ook bijna altijd het Office bureaupakket bijgeleverd , alsof er door de verkopers veronderstelt word , als de mensen de computer of laptop kopen zullen  ze ook wel met de voorgeïnstalleerde software kunnen werken .
Ik weet niet wat de job van je kameraad juist is bij de NMBS , maar de job van mijn dromen situeert zich dan op systeembeveiliging en onderhoud. Hiermee ik bedoel dan computersystemen waarbij ook servers behoren beveiligen en onderhouden .

Tags:

Facebook Comments