Auteur Topic: touchpad  (gelezen 263 keer)

hinkiepinkie

• actief
  • Liefhebber
  • *
  • Geslacht: Vrouw
touchpad
« Gepost op: 31 oktober 2017, 20:33:30 »
Ik heb over dit probleem een hele tijd geleden ook al een topic geopend maar dat is ondertussen afgesloten. Mijn touchpad functioneert niet meer zoals het hoort. Als ik bv. een stuk van een tekst selecteer en ik wil copy/paste doen, dan blijft hij maar tekst selecteren. Dan moet ik terug op de touchpad klikken en dan stopt de selectie wel. Als ik scroll slaat hij soms tilt en gaat scrollen en is niet te stoppen tenzij dat ik weer op mijn touchpad klik...Of de selectie gaat lukken, kan ik zien als volgt : als er een stippellijn rondstaat, gaat het lukken en anders moet ik weer eerst klikken op mijn touchpad...Dit staat een vlotte werking in de weg en veroorzaakt een hoop frustraties...Er werd mij toen voorgesteld om eens een aparte muis te installeren en te laten weten wat het resultaat was. Ik heb die muis eindelijk aan de praat gekregen. Die werkt normaal...Indien mogelijk zou ik wel liever terug gebruik maken van mijn touchpad...
Windows7 Home Premium service pack1- 4 GB RAM - 64 bits - Firefox -Norton Security - Packard Bell Easynote TE

hinkiepinkie

• actief
  • Liefhebber
  • *
Re: touchpad
« Reactie #1 Gepost op: 31 oktober 2017, 20:57:23 »
Ook andere functies van mijn touchpad werken niet meer zoals inzoomen, scrollen via de touchpad...
Windows7 Home Premium service pack1- 4 GB RAM - 64 bits - Firefox -Norton Security - Packard Bell Easynote TE

Swake

• Forum Admin
  • Komt hier zeer veel
  • **
  • Geslacht: Man
« Reactie #2 Gepost op: 02 november 2017, 11:26:12 »
Heb je iets verandert aan de snelheden voor je touchepad in configuratiescherm ?

hinkiepinkie

• actief
  • Liefhebber
  • *
« Reactie #3 Gepost op: 02 november 2017, 12:31:19 »
Ja, dat heb ik toen gedaan, zoals je voorgesteld had...Spijtig genoeg geen verbetering...

hinkiepinkie

• actief
  • Liefhebber
  • *
« Reactie #4 Gepost op: 26 februari 2018, 15:51:05 »
Vandaag heb ik online een oplossing gevonden voor mijn probleem. Blijkbaar kan je de zoomfunctie van de touchpad blokkeren door op F7 en bij mij F6 te drukken. Het lukte niet na één keer, maar nadat ik een paar keer op F6 had gedrukt, werkte de inzoomfunctie terug... Gelukkig maar, want dat was wel heel vervelend dat ik sommige tekst niet kon lezen omdat ik niet kon inzoomen of zonder dat de tekst flou werd.

Tags:

Facebook Comments