Auteur Topic: Foutmelding(en) rechtsonderin: Not logged in>  (gelezen 799 keer)

HansGU

• actief
  • Junior
  • *
  • Geslacht: Man
Foutmelding(en) rechtsonderin: Not logged in>
« Gepost op: 01 november 2015, 12:00:46 »
Goedendag,

Kan iemand mij uitleggen hoe ik de rode foutmeldingen rechtsonder in WinSysClean kan verwijderen? Het betreft hier steeds de melding: Not logged in.

Hieronder staat een plaatje van dat wat ik bedoel. Met CCleaner weet ik wel een manier om deze meldingen weg te krijgen, maar dan ben ik bang dat alle logboeken verwijderd worden en dat is niet de bedoeling!

Swake

• Forum Admin
  • Komt hier zeer veel
  • **
  • Geslacht: Man
Re: Foutmelding(en) rechtsonderin: Not logged in>
« Reactie #1 Gepost op: 01 november 2015, 13:09:59 »
WinsysClean is één van die zovele toolttjes om je windowssysteem te optimaliseren en soms zelfs beweerd zoveel fouten gevonden te hebben die hersteld moeten worden. Moest dit werkelijk zo zijn dat je Windows zoveel fouten bevat,  zou denk ik je windows niet meer werken. Zelf ben ik een grote tegenstander van deze optimalisatietools .

Ze nemen schijfruimte in beslag.
Ze nemen geheugenverbruik in beslag.
Ze kunnen onherstelbare schade aan het systeem toebrengen als er bestanden worden verwijdert die nodig zijn om Windows optimaal te laten werken .
Met ccleaner en zelf handmatig opruimen heb je meer dan voldoende . Merk je dat je Windows trager opstart kun je zelf handmatig de opstartinstellingen aanpassen.
Merk je op dat dat sommige programma's niet goed werken wegens te weinig geheugen, vergroot dan het virtuele geheugen.

N.B: In dit forum kun je twee bijlagen per bericht invoegen
Klik onderaan onder het tekstvak op het plustekentje bij "Bijlagen en andere opties"
Klik op Bladeren : Zie donkerblauwe pijl en selecteer een bestand op je computer.
Voor een tweede bijlage klik op "meer bijlagen" : Zie rode pijl
Verkeerde bijlage geslecteerd klik op "Wis bijlage" : Zie lichtblauwe pijl
Klik daarna op "Verzenden"
« Laatst bewerkt op: 01 november 2015, 13:33:06 door Swake »